Apteka

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

P: Mam problem z zamówieniem. W jaki sposób złożyć reklamację?
O: Prosimy o składanie reklamacji w formie pisemnej drogą mailową zawierających dokładny opis napotkanego problemu. Forma pisemna gwarantuje szybsze i skuteczniejsze rozwiązanie problemu.

P: Czy mogę otrzymać kilka faktur/paragonów do jednego zamówienia?
O: Nie. Apteka nie dzieli zamówień, a faktura/paragon zawiera wszystkie pozycje znajdujące się w zamówieniu. W przypadku gdy kupujący wyraża chęć otrzymania kilku faktur/paragonów musi złożyć osobne zamówienie dla każdej z nich.

P: Czy mogę dołożyć kolejne produkty do złożonego już zamówienia?
O: 
Nie. Apteka nie łączy zamówień. Jedyną możliwością modyfikacji złożonego zamówienia jest anulowanie go zanim zostanie przekazane do realizacji i złożenie powtórnie poprawnego zamówienia ze wszystkimi produktami które chcemy zamówić.

P: Jak długo muszę czekać aż moje zamówienie zostanie wysłane?
O: Zgodnie z regulaminem Apteka przygotuje i wyśle zamówienie w czasie do 10 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty (lub przyjęcia zamówienia w przypadku przesyłek pobraniowych), jednak w większości przypadków wysyłka następuje tego samego lub następnego dnia - jest to uzależnione od liczby zamówień oraz stopnia ich skomplikowania. Czas dostawy za pomocą Pocztex Kurier 48 zgodnie z informacją na stronie internetowej przewoźnika może wynieść do 2 dni.

P: Czy wybierając opcję "odbiór osobisty" mogę od razu iść do Apteki by odebrać moje zamówienie?
O: Zamówienia z odbiorem osobistym realizowane są na takiej samej zasadzie jak zamówienia wysyłkowe. Po zaksięgowaniu wpłaty zostanie przygotowane zamówienie i otrzymacie Państwo wiadomość mailową nt. możliwości odbioru zamówienia.

P: Czy ceny tych samych produktów w Aptece internetowej oraz stacjonarnej mogą się różnić?
O:
Tak, zależnie od kanału sprzedaży ceny tego samego produktu mogą różnić się od siebie.

P: Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
O: Na chwilę obecną nie przewidujemy możliwości złożenia zamówienia drogą telefoniczną. Zamówienie w Aptece internetowej musi przebiec z użyciem formularza na stronie internetowej.

P: Czy przy zakupie na większą kwotę mogę liczyć na rabat?
O: Nasza Apteka stara się zachowywać na tyle konkurencyjne i korzystne dla kupującego ceny na ile to możliwe, dlatego też ceny niezależnie od kwoty na jaką zostaje złożone zamówienie nie podlegają upustowi.

P: W jaki sposób mogę dowiedzieć się o stanie realizacji mojego zamówienia?
O: W dniu wysyłki zamówienia otrzymają Państwo wiadomość na podany w formularzu adres e-mail potwierdzający wysyłkę. Powinni również Państwo otrzymać wiadomość SMS o nadaniu w której znajduje się numer przesyłki pozwalający na jej śledzenie na stronie Poczty Polskiej. 

P: Co mam zrobić gdy płatność przez PayU z jakiejś przyczyny się nie udała?
O:
Niestety nie mamy możliwości powtórnego wygenerowania linku do płatności, dlatego w takiej sytuacji prosimy o kontakt w celu anulowania zamówienia i jego powtórne złożenie.

P: Czy mogę zamówić telefonicznie większą ilość produktu niż jest dostępna na stanie apteki internetowej?
O: Nie ma takiej możliwości. Ilość dostępna na stronie apteki internetowej jest maksymalną ilością na jaką można złożyć zamówienie.

P: Czy możliwa jest wysyłka za granicę?
O: Na chwilę obecną nie przewidujemy takiej możliwości. Gdy sytuacja ulegnie zmianie, na stronie pojawi się stosowna informacja.

P: Zapłaciłem, jednak mimo tego moje zamówienie zostało anulowane.
O: Apteka anuluje nieopłacone zamówienia i rezerwacje towarów po upływie 5 dni. Jeśli dokonałeś płatności po upływie tego czasu i nie dostałeś żadnej informacji od Apteki, prosimy o kontakt w celu ponownej rezerwacji towarów jeśli to możliwe lub zwrotu pieniędzy.